אייכלר: "אסור לתת לליברמן לייצג את המגזר הרוסי הוא מייצג את השחיתות"

אסתי פלד No Comments on אייכלר: "אסור לתת לליברמן לייצג את המגזר הרוסי הוא מייצג את השחיתות"

ח"כ ישראל אייכלר בריאיון מיוחד ל'מהדורה המרכזית' | על הצעת אהוד ברק לצבא מקצועי: "מי שבאמת אכפת לו מביטחון המדינה רוצה צבא מקצועי שיהיה יותר אפקטיבי. ישנם אלפי חיילים שלא תורמים לצבא" | על ההסתה של ליבמרן: "יצא המרצע מן השק, ליברמן רוצה אותם חילונים לא שומרי תורה ומצוות" | האזינו

ישראל אייכלר צילום: פלאש 90
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

ח"כ ישראל אייכלר (אגודת ישראל) התראיין היום (שלישי) ל'מהדורה המרכזית' בהגשת אבי מימרן על 'חוק הגיוס' וההצעה על צבא מקצועי והאם נכון לתקוף את ליברמן או להתעלם ממנו, "צריך לתקוף אותו איפה שכואב לו".

על הצעת ברק לצבא מקצועי אייכלר מסכים, "כמו שלא פותחים בית חולי מקצועי ומבקשים מכל אחד לשרת שנה, צריך לעשות צבא מקצועי שמשרתיו יקבלו שכר הגון ולא כולם ישרתו. כל הרעיון של כור היתוך בצבא זה ניסיון להפוך את כולם לכופרים, זה לא מתאים לדור כזה שיש בו פלורליזם שגם הדמוקרטים מודים בכך. יש היום אלפי חיילים לא מקצועיים שלא צריך אותם אנחנו רק מחנכים אותם, אמרתי להם לא תודה אנחנו מחנכים את ילדינו".

עוד הוסיף אייכלר: "כל מי שעניין הביטחון נוגע לו, צריך לרצות צבא מקצועי. החוכמה היום זה טכנולוגיה ולא כל אחד מתאים. יש אנשים שכן מתאים לזה, וצבא מקצועי לא מערב בנים ובנות יחד".

על ההסתה של ליברמן כנגד המכינות הצבאיות: "ליברמן הוציא את המרצע מן השק. הוא דיבר על אנשים שמוסרים את נפשם למען עם ישראל כפי השקפתם, והמרצע יצא מהשק אם הם לא יוצאים מהדת, ליברמן לא רוצה אותם. אני יושב בכל מיני מקומות ואני יודע בדיוק מי דואג לביטחון ומי רוצה ליישם מדיניות ליבראלית, והחיילים של הציונות הדתית מפריעים להם".

האזינו לריאיון:

צילום: פלאש 90


0 תגובות